Jösses vad tiden går fort!

Ja, jag säger då de... Tiden rusar fullkomligt iväg. Jag menar, vart tog denna helg vägen? En dag har redan gått i jobbveckan dessutom. Snart är det väl sommar utan att man hinner blinka!

Förra veckan var en ensam vecka, i varje fall på vardagarna... Men jag fixade mig igenom det, bråkade med både magen och min längtan, men jag måste ha vunnit på något konstigt sätt, fråga mig inte hur bara..

Torsdagen bjöd på träning och tja, träna med uppladdning tårta gick inget vidare, det förstår ni säkert.. Förhoppningsvis tränade jag bort den där tårtbiten... Fick en liten gåva av Susanne på träningen också att använda till morfars kort. Jag kan inte säga annat än att jag blev löjligt förälskad i denna fina grej. Tack så hemskt mycket!!! Kan inte riktigt förklara, men ni lär se det på ilden längre ner vad jag menar för "grej".
Jag och CW hade mycket seriöst snack denna dag på jobbet, tack för att du finns tjejen! Min superb coach som har lite mer livserfarenhet vad gäller det mesta...

Fredagens jobbdag ville jag bara skulle ta slut! Vilket den också gjorde efter ett tag. Fick äntligen träffa Henke igen, och jag håller med dig, det var alldeles för länge sen sist! Där vann jag över längtan, även om den smög sig tillbaka dagen efter, om än i inte lika stor utsträckning... Gick iväg och tränade BC med Jill sen, hon hade dom döläckra byxorna på sig, för MIN skull. Jag säger bara "tummen upp för Jillan"!
Efter träningen gick jag tillbaka till Wbg och kollade in vad som fanns hemma inann jag åkte å handla. Hade lite svårt för mig att bestämma vad som skulle lagas, men det blev lax och pasta tillslut. Så maten var nästintill klar när min goding kom hem. Jag hoppas det var uppskattat, det verkade så i alla fall.. Sen blev det lite slapp och TV-tittande innan vi intog sängen för lite välbehövlig sömn...
Vaknade givetvis när klockan ringde, men somnade om sen igen.. Vaknade några timmar senare och tog det bara lugnt innan jag begav mig hemåt i den snö som kommit...

Satte mig och fixade ihop ett kort till morfar när jag kom hem, det tog ett tag men om jag får säga det själv så blev jag rättså nöjd....

image106
Susannes stämpel (så himla härlig!), blommorna är också från Susanne. Så jag tackar och bugar av hela mitt hjärta... :D

Hade lite främmat på lördagskvällen, åt gott och träffade nytt folk. Trevligt absolut...

Söndagen var en slappdag. Mat hos mormor & morfar kl 16, gott som vanligt. Sen lite fika (eller massor om man ska va korrekt) och sen skjutsade mamma mig till Henke där resten av kvällen tillbringades. Trevligt och mysigt som vanligt....

Tränat lite idag, jobbigt och jag var trött.. Gäspade nästan på stretchen... Imorgon ska några stycken upp till berget å jogga lite, blir nog bra...

Ha det fint alla!

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Gokväll : D
japp, känner i armarna idag, lade på en extra gul så det känns. Kunde allt lagt mer på ben men e lite feg pga av axel.
Du har lyckat såååå jättebra m kortet, förstår att din morfar blev glad.
Ha en toppenvecka så syns vi på torsdag, då kör vi hårt som vanligt!
Kramis

2008-04-14 @ 20:17:41
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0