I like it!

Kan man göra annat än gilla det väder som vädergudarna har gett oss?! Skönt med sol och lite lite värme igen! Givetvis har jag blivit lite snorig och känner mig allmänt dålig vilket händer varje år så.... Pollenallergi någon? Men den är nog väldig lindrig mot vad andra har så jag ska minsann inte klaga, ute i det fina vädret ska jag också minsann vara! Och NJUTA!!!!

Kört gamla bettan för sista gången idag, tvärs över gårdsplanen bara förvisso, och det var inte många meter... Kändes lite sorgligt måste jag säga... Har ju vart i vår ägo sen den var splirrans ny, 8,5 år, men nu är den borta :/... Får väl köra B.....Wolvo, grym att köra men dessvärre säger tanken slurp! Kanske man ska börja cykla till stan? Motion och billigt i ett, ganska bra combo.. Ska ta mig en funderare, kan ju funka några gånger, när vädret tillåter iallafall :P...
Har designat min egna bil nu och ja, jag gillar den skarpt... Vad tycker ni?!

image107

Lite dyr dock... Men jag tyckte den blev läcker... Så vet ni inte vad ni ska köpa i 20årspresent till mig så har ni här ett jättebra förslag XP...

Njut nu av det fina vädret...
Ha de!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Min syrra har precis köpt en sånn.. duger kan man säga! ;P hehe

2008-04-21 @ 20:02:47
URL: http://ankanannelie.blogg.se
Postat av: SusanneSj

Superläcker!!!!!
Vilken datum fyller du så jag vet när jag ska beställa???
Har inte visat mig på Form denna veckan. Har promenerat desto mer. Kör kolhydratfri vecka o då får man hålla sig ifrån större ansträngningar ; D Endast lågintensiv träning som gäller.
Hoppas allt är bra med dig och lycka till m step idag!
**kramis**

2008-04-24 @ 14:58:30
URL: http://susannesj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0