Helgen


Vad har då helgen bjudit lilla mig på? Mycket sömn har det i vilket fall blivit..Till mitt stora förtret har jag inte kunnat träffa Anna i helgen, men det blir en annan dag, SNART! Det ska jag allt se till :P.

Lördag
Sov till halv11 tror jag, sen började Claes kompisar komma ut så det var ingen större idé att försöka sova vidare.. Käkade lite frukost sen tog jag med mig kameran ut (2 veckor sen jag rörde den nästan.. :( ) och gick ut på gärdet, tog lite meningslösa kort, mest var det för att jag skulle komma UT!
Tog några kort på Claes å hans vänner som förde ett väsen utan dess like, men jag gillar det ljudet så det gjorde inte så mycket :D.
Fick agera varvräknare när det var dags för race, använde halmstrån som pinnar Xp...
image3

Efter 2 timmar ute var jag genomfrusen å trött, blev väl lite väl mycket påfrestning för kroppen, efter de senaste dagarnas vila fick den väl helt enkelt en liten chock...
På kvällen åkte vi till Bossekrull för å fira honom å Linda, god mat - svampsoppa, dessvärre fick jag ont i magen så jag fick skippa efterrätten :(
Var hur trött som helst vid 9 så vi åkte hem ganska tidigt, som sagt, kroppen fick väl en chock..

Söndag
Sov länge idag också (behöver inte nämna det längre tror jag..). Käka lite frukost å sen fundera jag lite på vad jag skulle göra idag, orkar ju inte så mycket liksom.. Bestämde mig för å testa å köra lite bil (har inte gjort de sen i onsdags å innan i onsdags senaste fredagen innan :/ ), styrde mot Mösseberg och Bergssjön, hade packat med min dyrgrip (kameran) så jag tryckte av ett antal bilder där uppe, var en mycket fin dag måste jag säga..
image4
Sen vart de käk när man kom hem, var inte så hungrig, var helslut efter min lilla promenad. men fick i mig en del iaf.. Resten av dagen har bestått av vila å lite iordningplock på rummet samt bädda rent i sängen, en viss Vilda hade egendesignat mitt täcke med tassavtryck :/.


Ha de fint vänner!

// Emelie

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag går ingenstans, de vet du ;)Och de dagen du hinner, kan, får och orkar så är jag redo :D
Du är värd all väntan, tror mig

2007-11-04 @ 17:39:15
URL: http://www.nogg.se/tofta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0