Mjölk

Idag var det, om ni nu mot förmodan skulle ha missat det, mjölk ute.. Eller ja, dimma kanske det heter, men den var så tjock så... Ingen höjdare att köra bil iallafall...

Dagen har inte bjudit på värst mycket, jobbet gick fruktansvärt segt idag, hade aldrig klarat mig utan mina kära workmates :D, tack för att NI finns! Ni vet vilka ni är...
Kineserna kom idag, äntligen säger jag bara.. Så det har fixat och donats inför detta, helcrazy! Albin, Rickard å Igor låg på alla 4 och skura golvet idag, det kallar jag ambitiöst!!!
Sen kom dom små, så nu CW har du fått se dom!!! Haha, Hiro? Nej, tror inte det, tyvärr!!!
11-rasten fick vi inte heller, pust å stön, hade ont i mina fossingar, och dom kom inte ens till oss, givetvis!
Tack för godiset idag CW, urgott, tacka din mor med :D.
Flexarna fick bli parkare för en dag, så snygga så i sina skjortor :D....

Åkte å köpte julfrimärken direkt efter jobbet, så nu har jag bara några få dagar på mig innan det är den 16:e då de ska postas, och jag kan väl säga som såhär, jag är INTE klar, absolut inte... Kanske att jag lägger upp något/några nån dag, men jag hinner inte idag, det tar ju sån tiiiid! Occh den tiden behöver jag till att göra korten, eller vet någon vart man köper tid? Har du hittat något bra ställe Susanne?

Ska nog bege mig ner till köket å norpa någon julköttbulle som mamma håller på å steker nu, mums :D!
Inte långt kvar nu, 11dagar, 6timmar, 45 minuter, sen är det tänkt att vi ska bege oss norrut, LÄNGTAR!!!

image25

image26

Jag menar, vem längtar inte?! Ser ju såååå mysigt ut!!! (bilderna är från skistar.com, mina bilder kommer väl nånannangång :D)

Ha de fint

Kommentarer
Postat av: albin

jag kände mig så.. falsk..

2007-12-11 @ 20:56:03
URL: http://happenstance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0