Den förföljer mig...

... tröttheten alltså... Jag vet inte riktigt varför, jag menar, jag har ju inte direkt övermycket att göra om dagarna, kanske därför man blir trött i stället? Dock är de inte trött - SOVA, utan trött - SLUT I KROPPEN. Den känns helt mööör, kanske de är något jag inte ätit som jag borde, nåt som behöver fyllas på liksom.. Gör jag inte så mycket om dagarna äter jag inte lika mycket heller, men jag har börjat träna mer än förut + att jag tar cykeln istället för bilen många gånger (de är jag faktiskt lite stolt över) så då behöver kroppen kanske mer än vad jag får i mig, jag tror de kan va så...

Har inte suttit still i veckan direkt... I måndags var det gräsklippning och BC med cykel dit och hem vilket blir ca. milen. Tisdagen var de dags för ams, lika lite vettigt sagt som vanligt.. Tur att man inte har viktigare saker för sig.. Cykla vidare till mormor efteråt å senare hem, en cykeltur på 1,5mil ca =)
Igår var de ams igen, ökentrökigt å ledde inte till nånting öht.. Bara för att dom ska ha ett jobb.. Sen tog jag min kära cykel å cykla hem igen, massa slapp å sen träning på kvällen.. Nya pass=nya muskler som får arbeta, och ja, de kändes rättså bra..

Idag tog jag sovmorgon, halv11 klev jag upp, hur skönt var inte det då? Har faktiskt vart lite piggare i kroppen idag. Vart ute å sågat ner lite grenar som är i vägen när jag far runt på gräsklipparen å nån som halvvägs var av... Sen tog jag cykeln å drog in till stan igen för lite RPM, härligt men förbannat jobbigt! Men duschen efteråt kunde ha kvittat, tänkte att cykelturen hem skulle bli lugn å något av en nedvarvning, men tji fick jag. När jag kom ut från form började de regna lite lätt och kolla man upp mot himlen å bort mot Floby såg de inte ljust ut direkt, så de var bara att cykla hem i rask takt och tja, nån nedvarvning blev de då rakt inte, men jag slapp regnet.. Det verkar ha kommit nu istället...

Imorgon blir de morgonträning och jobb =). Ska bli kul, och lite mer money i kassan.. Dock fortsätter ketchupeffekten, bara för att man har bestämt att ses lite kompisar en kväll så blir de jobb, de är så typiskt. Men de får bli en annan dag, jag har inte direkt råd att tacka nej till några timmars arbete. Kanske ska bestämma fler saker så man får jobba lite :P

Har ni orkat läst ändå hit är de bara att gratulera, kanske väntar en liten överraskning =)


Kommentarer
Postat av: Miss0 - svensk tjej i Oslo

Svar: Ja jag meddelar om jag hör om Sverige ska sända det :)



Inte dåligt med långa cykelturer :) En annan är rätt kass på att cykla så jag avstår från det ;)



Hoppas allt är bra med dig (förrutom tröttheten då)!

2009-06-11 @ 22:42:49
URL: http://miss0.blogg.se/
Postat av: AnnaE

Hej gumman!Ha en bra midsommar!Kraam AnnaE

2009-06-19 @ 11:58:00
URL: http://larzkristerzfanzone.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0