I´m happy, yes I´m

Jag har vunnit, jag har vunnit, jag har VUNNIT! Wihoo, detta sker inte allt för ofta i fröken Hendéns liv, i och för sig så kanske jag inte spelar så mycket och så där, men det hör inte hit säger vi. Jätte kul Susanne att du gör en sån sak, och jag får buga och tacka att jag vann, ett stort tack till din son också som drog min lott :D. Här sitter en tjej som är megaglad, längtar såå :D.

Var några dagar sen jag skrev här, men jag har haft skrivbordet fyllt med annat så datorn har inte fått plats! Har verkligen haft pysselgrejjer överallt, på hela skrivbordet, på sängen, på golvet, ja ÖVERALLT! Men nu är jag typ klar så allt är prydligt nerpackat för denna gång.
Vad jag har pysslat med? Kort såklart! :D
Resultatet blev som följer:





 


(som vanligt får jag fota av korten så det blir lite förvrängt (därför två bilder av det sista kortet), men men, så äre...)

Var hursomhelst på Magiform 30 och Step 30 för första gången på väldigt väldigt länge i torsdags, Pernilla brukar ha det men denna gång var det Jill istället. Ett tag trodde jag ärligt talat att magen skulle börja brinna eller något, shit vad jobbigt det var! Och steppen... Jag kan inte göra annat än skratta åt mig själv, märktes att det var länge sedan man var på det, men det var kul, riktigt kul, eller hur Susanne?

Fredagen bjöd på Combat, fullsmockat pass, härligt ös och jag trivdes som fisken i vattnet :D. Fick 2 extra instruktörer några låtar i form av Johanna och Pernilla, då blev det ju ännu mer hysteriskt men SHIT vad kul det är. Favoritpasset, LÄTT! Styrkan för magen kändes ju mer än mest kan jag säga, hade redan träningsvärk sen dagen innan, men skam den som ger sig!

Igår sov jag huuuur länge som helst, typ.. Vid 12 gick jag upp, sen var det pyssel för hela slanten dagen lång. Var i stan och handlade och kollade på melodifestivalen förvisso, men i stort sett då.. Idag fortsatte jag med korten som faktiskt blev, mer eller mindre, klara! Var ute och eldade lite förut också, skönt och komma ut i den "friska" luften, kände mig som en pyroman där jag stod och eldade upp våra pinnar från blåsoväderna som dragit fram de senaste, mohaha... Har blivit mycket TV också, varit mycket från vintersportstudion.. Men det har inte vart någon bra helg, sett med svenska ögon.. Varken skidskytte-VM, längdskidor eller alpint.. Tråkigt.

Ny arbetsvecka snart igen, bara bita ihop 5 dagar till sen är man LEDIG en vecka, ska bli så otroligt skönt. Ska åka skidor hela dagarna i vinterlandskap medan andra går hemma i plåtburken och bara ser regn och grått väder... Nej, jag hoppas att vädret är bra här hemma med, faktiskt.. Börjar längta till våren nu också, fick snödroppar av mormor igår, urled är tiden.


Imorgon ska här tränas Pump, jippie!!!!
(hoppas axeln håller bara, annars får jag skippa axelövningarna.. I vilket fall ska kroppen få reda på att den lever!)

Ha det!
//Emelie

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Kul att kunna glädja dig = ) Hoppas att du gillade dina blommor o blader du fick.
Vad härligt att se dina kort. Jag gillar verkligen din stil, helt ljuvliga kort du gjort.
Du, mag-i-form o step var hur kul som helst. Härligt att känna att det finns magmuskler där inne. Du kör väl på torsdag igen?
Hur gick Pump annars idag? Var å tråkigt att inte kunna köra. Just nu gör det så j-la ont så ajg får sluta.
Ha det gott tjejen o ta hand om dig!
Kram Susanne

2008-02-11 @ 21:17:10
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0