5 oktober 2009

Rätt som det var så blev det oktober. Vart tar tiden vägen egentligen? Det är bara 2 månader och 19 dagar kvar till jul exempelvis, snart är det ett nytt år... Men ännu mera snart, snart åker jag iväg, det är faktiskt inte långt kvar! 1 månad + 3 veckor typ, vet inte riktigt exakt, men ändå... Har börjat skriva inköpslista vad som ska handlas med upp (där uppe blir de nog handling så de räcker, dyrt är det med), snart är de väl dags för att börja sätta ihop en packlista också, fast de får nog vänta ett litet tag... Har nog inte riktigt fattat att jag snart ska åka iväg, de känns så långt bort men ändå nära, så overkligt men ändå verkligt.. Lever fortfarande litegrann på att de var 2100 sökande till Lindvallen/Högfjället varav 300 sökte som skidlärare och dom skulle BARA ha 16, det innebär att endast 5,3% av dom som sökte tjänsterna som skidlärare fick det, och JAG är en av DOM.. Tihi :D

Nog pratat om detta, det är en ny vecka idag vilket innebär nya möjligheter... Känns att jag haft en lugn helg i kroppen, måste träna träna träna, haha.. Missat att boka mig till kvällens BC, men jag hoppas att jag kommer med ändå.. Annars får jag väl hitta på något annat som sätter igång kroppen...

Imorgon kanske det blir bak, om jag orkar.. Morsan skulle handla till det om jag ville, gött att slippa det iaf, bara köra igång om man känner för det!

Emelie vill ha riktig vinter nu, eller en tripp till utomlands hade också funkat bra.. Vädret som är här över mig just nu är ingen höjdare, på något vis.. Vissta har de blivit lite fina färger ute på träden, men min kära ägodel är inlämnad för rengörning, så de blir inget plåtande här inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0