Inte fullt lika spännande

Hmm, nej, det blir inget av det där "prova på nåt nytt idag", men de lär kanske ske en annan dag. Det känns som om det skulle kunna göra det iallafall och jag tror att jag inte skulle vara helt främmande för det...
Blir något av en slappkväll istället, brorsan kommer hit idag, de är hemskt å säga, men jag längtar inte. Det är ganska lugnt å skönt när han inte är här å bonkar å slår i skrivbordettangentbordet för att hans dataspelande inte går som han vill. Vilket problem! Jaja, de får väl gå. Synd bara att man ska ha sitt rum vägg i vägg..

Imorgon tror jag att det kanske kan bli en bakdag. Vädret verkar inte va så lovande iaf och jag känner just nu en längtan efter att få baka lite, själv hemma blir de ännu enklare =).

På kvällen blir det iallfall BodyCombat! Wihoo, I lööv it =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0