Sick Sick Sick

och jag är så trött på det.
Att vara sjuk är vanligtvis inget roligt, men här uppe är de ännu värre.. Har inte åkt skidor sen i fredags pga. en jvla förkylning som inte vill ge med sig :(. Man känner sig lätt bortglömd när man inte ser några människor på dagara, bara en snarkande taxi.. Inget kul är de på TV heller.. Imorgon ska jag försöka ta mig ut litegrann, blir nog jobbigt men de ska gå.

TACK Emmosch för dina värmande ord, kul att någon saknar mig. Du & Jag, för alltid :)

Ha de fint folket

Kommentarer
Postat av: sara

tack, det är emmie som har gjort den! :)

haha, vet jag inte men. hihi! (aa)

2009-03-05 @ 00:43:58
URL: http://saraahenriksson.blogg.se/
Postat av: Anna

Du får krya på dig tjejen, mycket varm choklad, filtar och tecknad film så brukar det ordna sig ;)

2009-03-05 @ 10:48:51
URL: http://annatofta.blogg.se/
Postat av: annaE

hejsan! aj aj det lät inte kul alls!du får krya

på dej!kramiz annaE

2009-03-07 @ 11:19:13
Postat av: annaE

hej! hur mår du nu? vi vill se lite bloggande!

kraam annaE

2009-03-21 @ 17:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0