Ömsom sol ömsom snö

eller något i den stilen.
För er få som saknat lite bloggande ber jag så mycket om ursäkt men de har hänt lite andra saker som gjort att bloggande INTE varit prio 1 det sista... Drama drama som CW skulle ha sagt. Och ja, jag har varit sjuk, IGEN. Därav "dramat"...
Slå min dag den 10 mars ni om ni kan...
Jobb, skidåkning, snö, badtunna, skotersläde, ambulanshelikopter, vanlig ambulans, Östersund, akuten, obs..... Mitt i allt var ett födelsedagsfirande tänkt att äga rum också, men vi kom bara till badtunnan.. Så nu vet ni varför jag varit osynlig här ett tag, sorry druvan...

Den här veckan har jag ett eget rum, lyxigt. Bor hos far min då han är uppe å hälsar på, gött med lite västgötska igen. Fast om 3,5veckor är de slut på hela balunsen, då packar man ihop alla sina väskor å sitt liv dom senaste månaderna och beger sig HEMÅT igen till lilla Falköping (dock större än Bydalen...). Vad som händer när man kommer hem orkar jag inte tänka på..

Annars händer inte så mycket här uppe, de rullar liksom på i samma banor hela tiden. Igår var vi i stan å käka, chefen bjöd, mums :). Rosmarinmarinerad lammytterfilé med rödvinssky, aioli och klyftpotatis med glass å varma hjortron till efterrätt, sånt säger man inte nej till.

I måndags var de en del vitt guld som ville komma ner(hemma är de ju vår...), inte tackade vi nej till det. Tis å idag har varit så himla fina dagar med sol å blå himmel, hjälmbrännan jobbas de intensivt på... Ser inte riktigt klok ut :S...

Ha det fint.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vår = Me like alot! :)

2009-03-25 @ 22:17:32
URL: http://annatofta.blogg.se/
Postat av: Anna

Men nu vet du i alla fall, trodde de flesta visste om det! Sorry!

Men när du kommer hem har jag inga probem att träffa dig för nu kan jag ju ta mig dit jag vill :)

2009-03-26 @ 15:44:03
URL: http://annatofta.blogg.se/
Postat av: Cw

Yo Em!! börjat träna för vårruset? hehe! gå in på www.photofunia.com där kan du snygga till bilderna;) Kramis

2009-03-31 @ 12:31:32
URL: http://camillawallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0