Förra veckan...

... var en riktig "ta-kort-vecka". Så mycket har inte min kära DSLR fått jobba på länge, mycket länge. Känns skönt att man använder den lite, för dyr för att bara stå å samla damm liksom. På tal om damm, jag behöver nog lämna in den för rengöring. Dammet å smutset på linsen går inte putsa bort längre = det sitter på FEL sida linsen :(.

090523 - En tur i pappas trädgård

                              

    



090524 - Sjukvårdarsmedhjälpare på Vianorstafetten

         

    



090525 - Vilda leker med en mus
    
    



090526 - Jag & Malin ute på promenad

    

    

    


Det var en axplock av de bilder som togs förra veckan, har ett antal från lördagen också iof, men de kommer nog en annan dag.

Kommentera gärna nån/några av bilderna.
 
Men kom ihåg att dom är MINA!


Kommentarer
Postat av: CW

Fina kort, du e så duktig så=)!! bäst du dammar av kameran för på fredag ska du ju visa dina fotograf kunskaper, å åka en snygg bil med, LYX:) hihi Kram

2009-06-03 @ 14:31:21
URL: http://camillawallgren.blogg.se/
Postat av: AnnaE

Du ska ju jobba som fotograf!!kraam!!

2009-06-03 @ 18:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0