Böjer man ordet känna...

På en massa olika sätt får man fram....

Hur jag känner mig: TRÖTT
Hur det känns: DET KÄNNS
Hur det lär kännas i morgon: ÄNNU MER


Idag fick jag äntligen prova på den nya Combatpasset. Releasen förra måndagen missade jag ju pga. jobb och tisdagens combatpass ute missade jag de med, då var vi på Sommarland med jobbet, hur kul som helst =).
5-kamp med go-kart bla. Dock lite sega, inga riktiga racekartar direkt... Jaja, kul hade vi, en mycket lyckad kväll med massa skratt, kämpaglöd och bra väder.



Så tillbaka till dagens träningspass. Trodde jag skulle få huvudbry som vanligt när de är nytt pass, men de flöt på riktigt bra, kunde nästan tro att jag gjort det förr :P. Som man kämpade och som man slog.
Vilket superduperunderbart, megahärligt, svinjobbigt, göörsvettigt Combatpass det var. Jag älskar't!
Prova gott folk, PROVA!
Inte konstigt att man känner sig trött och att de känns lite varstans - armar, axlar, rumpa och mage ömmar redan.. Hur det kommer kännas imorgon, ja de vill jag nog knappt veta. Men de är härligt, känna att man lever och att man gjort något bra ur hälsosynpunkt är aldrig fel.. Som sagt, jag ÄLSKAR'T!!!

I morgon ska jag på release av BodyStep, haha, det lär bli ett äventyr i sig =)


Förresten, på tal om ordet, och böjelser av ordet känna (hmm), jag har SOMMARKÄNSLOR!


Kommentarer
Postat av: Töfta

Wihoo för sommarkänslor :D

2009-06-22 @ 23:41:14
URL: http://annatofta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0