V.9

Idag startade v.9 med allt vad det innebär här i Bydalsfjällen, massa folk å massa att göra, härligt :) MEN de stackars fördomar man fått stämmer ganska bra på ganska många, både föräldrar och barn är vana att få som dom vill. Och alla dessa föräldrar som lägger sig i i skidskolan och åker någon meter ifrån och iaktager allt man gör gör en fullständigt crazy, något i den stilen iallafall. "Min unge passar inte in här" "det här har hon gjort flera gånger förut", bla bla bla.. Men dom ser inte att dom inte alltid hinner med, jaja, låt dom få som dom vill, de är de dom brukar få så.. då bli dom väl nöjda =)

Annars rullar de mesta på här uppe, känner mig dock lite halvkrasslig, hoppas de stannar vid det här, har inte tid att bli förkyld nu inte. Ryggen får hänga med så länge den vill, den protesterar varje dag MEN de finns ingen tid för de just nu. Som vi säger här uppe - DET LÖSER SIG!

Förra veckan var det bacontajm på tisdagen efter telisåkningen, onsdagen bjöd på Tyroler å torsdagen vart det ugnspannkaka, UTAN GLASS. Jvla Hassa, nu är han skyldig oss 3 paket! Ett för i torsdags, ett för sveda å värk å ett för kommande torsdag, mycket glass blir det då, tur att man fått piller =).
I fredags vart det käk i Högis, noll service om man säger så, bara för att man är personal, men Linda rädda vår kväll. Tur att de finns någon som tänker!
I lördags bakade jag lite banakaka, mums fillibabba =). Men den är väl slut snart, folk är som hökar så fort man bakat, men att de är vi som betalar bryr sig ingen värst mycket om... Och skiduthyrningen var de också ja, lagom slappt.
Söndagen var ledig i några timmar, sen blev de privat 11 å privat 13 samt info 17, alltså ingen ledig dag då heller, men de trodde man väl inte heller. Har varit ledig EN dag sen jag kom hit, å de visste jag inte förns på kvällen att den dagen hade jag visst varit ledig... Jaja, nu är halva tiden avklarad så de ska nog gå bra de här....


Också tillsist lite bilder, brukar vara de ni vill se mer av så...



Käk i Fjällhalsen 13feb, blev lite flum där de sista....




Fotografering den 14feb, egobild i Jonnys gogglar




Fortfarande 14 feb, färgerna är helgalna men på något sätt gillar jag bilden....




Vy från långravinsliften mot parad 15feb, en mycket fin dag =)




Årrre, en fin dag som sagt =)
Fina vyer på mitt kontor ;)


Ha det super folket

Kommentarer
Postat av: Anna

Även om jag är anti snö så ser de gött ut :)

2009-02-23 @ 22:32:35
URL: http://annatofta.blogg.se/
Postat av: CW

Shit EM man kan säga att du har fullt upp,Funny=)Vilka härliga bilder du tagit=)

ska åka skidor nästa vecka för första gången på 10 år, hade behövt lite privatlektioner av dig hehe:) ha det super!!! kramis

2009-02-25 @ 09:14:13
URL: http://camillawallgren.blogg.se/
Postat av: Therese gonzalez

Du jobbar där uppe medans jag jobbar i barcelona! :)hoppas allt är bra för övrigt!?

2009-02-28 @ 11:35:27
URL: http://theresegonzalez.blogg.se/
Postat av: Emma Fredricson

Jag saknar dig här nere, hoppas allt går bra :)



pussssss<3

2009-03-03 @ 14:27:59
Postat av: annaE

snygga bilder tjejen! är liite avundsjuk..

ha det!kramiz annaE

2009-03-07 @ 11:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0