Träääning =)

Ja, det var med viss möda jag kom dit idag. Morsan fråga några gånger om jag inte skulle med och sen tänkte jag, äh va fan.. Så på med träningskläderna och sen for vi in till stan för 55minuters spinning, jag menar, varför inte gå ut hårt med en gång? Som det kändes i benen stundtals och shit va trött jag är nu, men också ganska nöjd =). Och dessutom blev jag sugen på steppen igen, detta kanske bådar gott för min lilla "förändring"... Måste bara passa mig för att gå ut FÖR hårt, då lessnar jag nog igen...

13 har blivit 11 då jag även klarade av dagens jobbdag. Gick otroligt bra för att va tisdag, även om mitt huvud dunka och benen å fötterna värkte så gick dagen fort, konstigt fort för att vara tisdag. Glömde t.o.m. av att jag skulle in till Hertan å hämta papper, de va mindre smart det, måste komma ihåg det imorgon.

Med lite motion, mat och massa sömn ska jag nog klara dessa återstående 11 dagar. Får tänka på det som väntas om sisådär 32,5 dygn =).

Och för Druvan å CW så tja, hur ska man förklara vad träning är? Så här kanske:

Träning är ett samlingsbegrepp som syftar till ett flertal aktiviteter som är menade att förbättra eller upprätthålla en förmåga, ex. kondition, uthållighet och/eller styrka...

Så nu vet ni :P

Kommentarer
Postat av: AnnaE

Okej...räknas det om man har burit ner typ 100

takpannor till källaren...min kropp känner av det..

iallafall..hi hi

2009-08-06 @ 17:08:52
URL: http://AEsblogg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0