Ljusglimtar

är det ont om just nu. Träningsvärk så jag knappt kan gå, sitta, eller stå. Och trappor ska vi inte prata om! Jill du hade rätt, så himla väldigt rätt. Lördagens pump och dans va kul men shiet va jobbigt! Benen bara skaka och jag antar att de är det som gått över i min alldeles underbara träningsvärk. Men den går snart över, jag ska banne mig på träningen igen! Körde spinning igår, I like, faktiskt. Men benen var minst sagt stumma...
Nästa vecka kan jag träna dygnet runt, för lilla Emelie har blivit uppsagd. Som sagt, väldigt FÅ ljusglimtar. Bara för att industrin går i kras så drabbar de vår fd. ParkerELIT. Hur ska dom klara sig utan oss? Och hur ska vi klara oss??
Alla våra älskade fredagar med ni-vet-vad prat och allt annat skoj som vi faktiskt har!
Jag kommer sakna det, I think.. Men vi får se vad som händer. Jobbsökning på hög nivå gäller! Annars kanske de blir plugg i vår, vi får se.

Pappas kort kommer nog aldrig komma upp här, jag har ännu inte laddat in de från kameran. Och de är två veckor sen i övermorgon... Well well.. Snart har jag hur mycket tid som helst framför mig för kortskapande, träning och flytt. Men de är inte riktigt vad jag vill. Jag blir tokig av att bara gå hemma.. Måste bli ändring på detta snart!
Ha de fint folket. Jag ska bara se FRAMÅT och bli kvitt min träningsvärk! Sen får vi se vad som händer...

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Hallå tjejen,

gött! Du e på G igen. Visst känns det skönt? Nu kommer du att hålla i, du är ju värsta atleten. Det är annat för mig du, idag kände jag mig lika smidig som ett kylskåp på Poweryogan, man skam den som ger sig.



Tråkigt med jobbet. Men du som är ung och hungrig kommer absolut att hitta något, oavsett det är jobb eller studier.

Lycka till så kanske vi ses!

Kram

2008-10-14 @ 21:31:26
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: CM

Jag säger detsamma...hur ska vi klara oss utan er.

Det kommer definitivt bli mycket tråkigare på jobbet nu. suck... Men jag hoppas du hittar nåt jobb som du kommer trivas med.

Kram kram

2008-10-18 @ 02:00:15
Postat av: SusanneSj

Hello there!

Boka in 22 nov, då kommer vi att ha öppet hus på Studfr o visa vår underbara hobby. Vi kommer även att ha försäljning av scrapsaker (loppis). Finns affischer lite här och var i stan.



Kram på dig o ha en mysig helg

2008-11-07 @ 22:08:27
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0