Klokt Em

170 på uppvärmningen, vad tänkte lilla jag med? Men se, de gick bra tillslut även om jag var f*cking jvla helslut!!! Och som det känns! Värker i hela kroppen, men jag är helnöjd! Jag pratar om sviterna efter boxen igår, fy satan vad KUL de var och Jobbigt så in i bänken (eller väggen). Svettigt var det, halt var det och mest av allt, en urladdning som heter duga! Vi är bäst Malin, shoppar vi inte så att fötterna strejkar och huvudet snurrar boxas vi så iaf huvudet snurrar, mohaha! I like it. Tack Olle för ett hejdundran till pass, snart igen kanske??
Innan passet sprang jag på människan som lyckas med konsten att göra mig glad jämt, vilket leende :). Du är så himla bäst, underbar och betydelsefull för mig så du anar inte. Skönt att du snart är tillbaka igen, jag har saknat dig, det fattas liksom något!!!

Combaten i måndags då, jo tjena.. Emelie kör som hon är värsta atleten (vilket så absolut inte är fallet), men när Olle väver in några gamla låtar kan man inte annat än GE JÄRNET! Måndagskvällen avslutades så fort den bara kunde med ett stupande i säng. Först jobba 10-18.15, var helt slut efteråt, och mina fossingar.... För att sen ladda ur kroppen, bra Em, men fasen så gött att få göra något igen.

I tisdags var jag å Malin på roadtrip till Jönköping, blev en dyr tur, för oss båda. men Malin är de mesta shoppingfreaket av oss två. Jag säger Stadium så säger de allt. Men är man på shoppinghumör så är man. Mer träning behöver vi nog dock, IKEA-paket är stundtals mycket mycket tunga!

En träff med Emma idag, skoj värre, var längesen. Och vilken dialekt människan fått, att de kan ändras så.. En salig blandning av än de ena å än de andra. Men tjejen är densamma, bortsett från ännu mer skadad av all skidåkning...

Imorgon blir det jobb igen :) Och tandläkarbesök, får se hur det går.. Jag vet en som inte kommer orka hålla sig uppe hela kvällen i alla fall, tur att det finns repriser :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0