Jobbyte?

Gjorde ett test häromdagen, här är "svaret"...

image100

Haha, ja, vad säger man?! 
76-100% Du jobbar förmodligen, eller bör jobba med detta!
Ska jag byta jobb? Så duktig är jag inte... Tycker bara det är kul, ibland fruktansvärt kul, ibland inte så jättekul, att fota alltså... Men vad är kul jämt?

Gårdagen då, jo jag och CW drog iväg till Skövde som sagt efter en arbetsdag fyllt med skratt bland troll, blubb-blubb-bilar och P-änglar, vart druvan fick det där sista ifrån har jag ingen aning, vi diskuterade det jag och CW men kom inte fram till något såå... Vi vill ha en förklring, TACK!
Förövrigt hände det en hel del på jobbet igår, Maddes sista dag så hon bjöd på fika, inte bara en utan TVÅ gånger, snällt det, då slapp hon ju också att bada... Klas gick i pension så honom tackade vi av. Haha, märkligt egentligen. Jag har precis börjat mitt jobbliv när han slutar sitt, åldersspridning på HÖG nivå på jobbet. Alltid kan man ju lära sig något av någon...
Hur som helst, Skövde då... Blev lite handlat så nu är man några 100-lappar fattigare, men så äre.. Tog oss en smaskig fika också, får nog banne mig ta mig själv hårt i kragen och träna järnet nästa vecka! Beach 2008 som sagt :/...
Efter Skövde drog vi hem till mig och käkade morsans goda lax samt kollade på Let´s Dance innan jag skjutsade hem CW. Många olika bilar eller vad säger du CW?!
Tack för en riktigt kul och trevlig tripp! Görs snart om hoppas jag!
Sen blev det sänggåendes då jag hade vart så dum och lovat att jag skulle jobba idag, men det var bara att gilla läget.


När klockan ringde 04.30 imorses trodde jag banne mig inte att det var sant! Låg och drog mig in i det längsta, fy fasen för att jobba lördagar! Varför utsätter man sig för sånt? Pengarna är det som lockar antar jag..

Jobbet gick la bra, värre var det när man kom hem. Helt dö! Så jag la mig å bläddrade lite i aftonbladet för att sen kolla på storslalom på TV, men se, det var inställt! Så jag somnade istället, så tokigt det kan bli, mohaha! Har varit grymt seg efter det, kommer väl säkerligen inte kunna somna nu ikväll, jaja... Får väl slänga iväg ett sms eller två, vågar man det?

Melodifestivalen då... Jag gillade faktiskt både Bengtzing och Perellis låtar. Många va helt okej idag, men Strömstedt, näe uscha! I vilket fall så var det bästa med melodifestivalen som alla andra lördagar detta året, Björn Gustavsson! Han är banne mig grym, vilka kommentarer han har, rolig är han med, inte blir det sämre av att han ser någorlunda bra ut... Mohaha... I like it anyway!

Imorgon blir det vasaloppet, på TV alltså. Så det blir ingen sovmorgon imorgon heller, men det får la gå, kan ju sova sen igen :P...
Kanske att man ska köra det där loppet någongång? Har knappt stått på ett par längdskidor i hela mitt liv, i alla fall inte dom senaste 10 åren/halva delen av mitt liv, men man ska aldrig säga aldrig...

Ha´re fint nu!
Och kommentera gärna rubriken och början av inlägget!

//Emelie

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja du vet ju att jag tycker du är duktig. En fotokurs så är du fit for fight för en karriär!

2008-03-01 @ 22:27:58
URL: http://www.nogg.se/tofta
Postat av: SusanneSj

Ja du ser!!! Du tar ju kanonfina kort. Gå ngn kurs eller ngt för att förkovra dig lite.
Ha så gott!
Vi syns väl i veckan? Jag kör 18.30 imorgon (tror jag det är...)
Kram

2008-03-02 @ 11:04:42
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: SusanneSj

Telepati minsann. Jag var precis inne på din blogg för att spana på ett nytt inlägg...
Jag var på föräldramöte i torsdag, måttligt road av att de lade det just på en torsdag. Jag är bokad nu på torsdag igen, men.... jag kanske blir en av dom som lämnar salen. Vi får se, ska ge det en chans.
Imorgon ska jag prova BP för första gången på 5 veckor tror jag det är, med två galningar dessutom. Ska bli kul.
Ses vi då kanske?
Kram Susanne

2008-03-09 @ 21:09:24
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0