Över en månad sen...

man var här inne och gjorde avtramp. Någon som bryr sig? Tror inte det... Men ändå.. Vad har då hänt i mitt lilla liv? Massor men ändå ingenting.. Över ett år har gått sedan studenten och vad har jag då gjort? Slösat bort det i en plåtlåda, okej de är inte så farligt som det låter, men det är inget jag tänker göra länge till. Vintern blir nog troligtvis tillbringad i Sälen, Åre, Trysil eller något i den stilen...

Knappt 2 veckor tills jag fyller 20, tiden går fort, fruktansvärt fort.. Sista man firar ute på flaken, wierd :s..

Kusten till helgen kanske? Skulle väl bli liiite bättre väder, jag vill lära mig köra båt, på riktigt alltså!

Vart redigt sjuk har jag också hunnit med, men har återhämtat mig nu, typ...
Var på redig shoppingtur i götet igår, sedan Liseberg.. En toppendag med han jag gillar väldigt mycket, kan de bli så mycket bättre?

Dagen har varit rent slapp, sov länge och sen har det fixats lite med ett konfakort, typ klart nu CM. Rensat ur min garderob också, nytt in gammalt ut liksom :P..

Ha en bra vecka, snart semester och allt :D.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: CM

Kul att se att du skrivit, har saknat ditt bloggande. Nu blir jag nyfiken på kortet, har ju sett några kort du gjort och dom gillade jag mycket. Ska bli roligt att få ge min dotter ett fint kort på konfan eftersom det alltid är hon som gör alla kort som vi ska ge bort.

Lovar att försöka vara lite mer glad på jobbet igen. Vet att jag varit tråkig ett tag. // :)CM

2008-06-29 @ 23:22:58
Postat av: Töfta

Äntligen har du uppdaterat! Har gått runt och undrat när detta skall ske!

Ja,snart är du 20, känns bra va? Då är du ingen tonåring längre!

2008-06-30 @ 22:43:32
URL: http://www.nogg.se/tofta
Postat av: Cw

Äntligen har du skrivit=) Nu har man lite kul å läsa igen! nu har vi bara hela 6 dagar kvar innan semestern, vi får stå ut!! Tillsammans är vi Starka:) Kram

2008-07-03 @ 21:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0