Emelie har gjort kooort...

Haha, ja, faktiskt så är de två korten som jag tagit åt mig att göra de sista helt klara nu. Visst skulle jag kunde fixa och greja hur länge som helst, men någon måtta måste väl ändå finnas...
Resultatet blev som följer:
(klicka på bilden för större bild)


Konfirmationskort är ingen enkel match har jag märkt. Fick improvisera lite då jag inte hade någon stämpel med lämpligt motiv på.. Fick helt enkelt försöka mig på att rita en bok för hand.. Om jag lyckats? Tja, döm själva.. Bilden är väl kanske inte den bästa, men så enkelt är det inte att få med alla detaljer på rätt sätt..


Nästa kort var ett födelsedagskort till mor & fars fadderbarn. Höll mig inte till det formatet jag brukar köra på, utan det blev ett mer långsmalt.. Bara hoppas att hon inte avskyr lila/rosa......
(klicka på bilden för större bild)

                                        


Vilket gött väder vi fått det sista, I love it! Synd att man ska gå runt i en jädrans varm plåtlåda och svettas dagarna i ända bara.. Blir en sväng till kusten imorgon, ska väl inte bli lika fint väder i helgen som nu (min vanliga tur), men de blir lite miljöombyte i alla fall...

Försöker hålla igång så smått med träningen, nya pass på Form alá CMS.. Körde Dansa mix idag, skitkul :). Smidig som ett kylskåp är jag, men kul är det och det är viktigast, faktiskt!!!

Kul att några har saknat mitt bloggande, tänk att de finns nån som läser den...

Ha en bra helg allihop!

Kommentarer
Postat av: Töfta

Jätte fina kort du skapat, som vanligt! Hoppas du får de gött på kusten :D

2008-07-03 @ 23:23:20
URL: http://www.nogg.se/tofta
Postat av: CM

Jag blev lika nöjd med kortet som jag räknat med. Kanonfint Tack

2008-07-05 @ 16:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0