Citat ;)

Författaren till fotografen: Vilka fina bilder!
                                                 Vad har du för kamera?

Fotografen till författaren: Vilka bra böcker!
                                                 Vad har du för skrivmaskin?


Ett så himla klockrent citat! Skit bakom kameran och inte ens den bästa kamera kan göra sig rättvis.
Med fasta på ovanstående citat vill jag ändå ha ett nytt objektiv, för liksom skrivmaskinen(datorn) är författarens hjälpmedel till att skriva böcker är kameran(med olika objektiv för olika ändamål) mitt hjälpmedel till att fotografera. Just nu känner jag mig BEGRÄNSAD! Kanske att man ska investera i ett (eller helst TVÅ) objektiv till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0