Smasch!

Roligare än så var det visst inte.  Dubbla budskap, yes indeed.. Besviken men mest förvånad...
Men nu lägger jag detta bakom mig, det finns annat att leva för, mycket annat..
Ska ägna min tid åt dom som man vet vart man har i alla väder och inte vänder kappan efter vinden..
Skidåkning då? Nästa år ska jag flytta upp till fjällen och vara skidlärare, om allt går som jag vill :D
Kan behöva komma bort från allt! Helst skulle jag vilja dra nu! Kanske ska tänka om och åka ut i världen och se mig omkring? Längtar till utomlandsresan jag å Anna ska göra iallafall :D. Plugga kanske man också kan göra? Jag menar man hittar alltid nya människor som är bra människor, behöver nog byta miljö mer än vad jag trodde. Men vissa vill jag inte lämna, ingen nämnd ingen glömd, men jag vet att ni vet vilka ni är! <3

Ingen jättebra dag idag alltså, jag tror dock ingen läser det här, men jag behöver skriiiiva! Igår hölls det en tyst minut för Malin också i matsalen, sorgligt. Tycker sånt är jobbigt även om man inte kände henne.. Fanns ett kort med ljus nere i fabriken där hon brukade jobba, man kunde också skriva något om man ville. Men jag hoppade över det, vad skulle jag liksom skriva? Kanske att vi har hejat på varann, men jag tror inte det, men jag tänker på hennes familj, 32 år är ingen ålder och med 3 små barn som inte kommer växa upp tillsammans.. Vad håller han där uppe på med egentligen? Jag har ingen aning...

Kommentarer
Postat av: Anna

Tråkigt att du haft en dålig dag gumman! Är de nått så vet du vart jag finns!
Du är inte ensam om att längta till den där utlandsresan :P

2008-01-04 @ 07:12:19
URL: http://www.nogg.se/tofta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0