Om det bara kunde...

ge med sig.. Jag vill inte ha ont, jag vill träna träna träna! Eller i alla fall kunna klä på mig själv utan att förvrida ansiktet i smärtsamma grimaser. Men det är väl bara att bita ihop, för visst går det över, eller? Hoppas det i alla fall. Får se om det blir någon mer träning överhuvudtaget denna veckan. Jag som skulle börja med träningsupplägget, så typiskt! Jaja, bara ta nya tag och komma igen.

Jobbet då, jo det har kännts bättre idag.. Inte i axeln, men i det "andra".. Framsteg CW? Annars var det typ stendött på den roliga fronten idag, eller kan någon få mig att minnas något roligt som hände eller sades?
Hur som helst så ÄR DET skillnad på att spela TV-spel och att spela dataspel, tycker jag i alla fall. Vad tycker ni?

Länken ja, haha, måste se den.. I like it!
http://www.youtube.com/watch?v=VGk8LwJoLIQ

Sista dan att anmäla sig till att röra på oss är den 20:e april.. Loppet går den 13 maj kl 18.30. Vad säger ni tjejer? Haha, eller CW i alla fall.. Vi har ju en plan, vi kör på den va?

//

Kommentarer
Postat av: Töfta

Klart det är skillnad på TV-spel och data spel, de går ju knappt jämnföra eller?
En mycket bra länk hörre du, jag sitter och garvar än! :)

2008-01-30 @ 19:07:00
URL: http://www.nogg.se/tofta
Postat av: CW

hoppas verkligen att smärtan försvinner Snart, du som har värsta träningsuppläget,Typiskt!

Framsteg, det kan man säga, det är mycket roligt att se, I like It:) Nä jag håller med, va typ inget kul på jobbet idag hm..kan bli sånna dagar ibland, men snacka om att vi har mer Kul än tråkigt iaf:)

Tv-spel å Dataspel E Verkligen helt två olika saker, (Den som sa det fattar ju inte skillnaden, jag tror du håller med mig?:) När jag köpt den fina stepbrädan till wii ska du få komma hem å Trampa lite moohaha=)

Jag e på helt klart, det ingår ju i våran plan=) Vi anmäler oss nästa vecka panne mig! kanske druvan å cm vågar hänga på? mooohaha det skulle va kul å se=)

see you imörrn, sleep good:) kram

2008-01-30 @ 20:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0