Ja givetvis.. :(

Just nu har mitt humör gått ner lite, har ju lovat mig själv att jag ska va mer positiv och jag tycker jag lyckats mycket bra, men just nu... Jag klarade mig inte med lite halstabletter utan jag har åkt på världens j*vla förkylning... SÅ typiskt!!! Så jag har skaffat mig nya, tillfälliga bästa vänner i form av en vattenflaska med kallt vatten i, ipren, nässpray, halstabletter och "snytpapper". Blir helknasig på detta, vill bara bli frisk tills på fredag då det är ny Combatrelease, vill ju va med från början liksom.. Vi får väl se, ska göra mitt bästa för att kunna vara med... Vill så gärna!

Annars då.. Jo, jag var på Bodypumpen i måndags.. Tack och lov har jag inte lika mycket träningsvärk denna gången, var duktig och stretcha mer efter detta passet. Fast visst, det klart att det har kännts, baken fick sig en rejäl omgång :P. Men annars var det kul, musiken gillar jag rätt mycket nu efter att ha lyssnat på den ett antal gånger och det är faktiskt nästan det enda som snurrar runt här i datorhögtalarna, får inte lyssna för mycket bara så jag tröttnar. Men som sagt, det var kul och JOBBIGT! Vi grejjade det återigen Susanne, bra kämpat! Något mer Pumppass blir det inte på ett tag för mig heller, måste ju bli frisk först.. Men jag hoppas att så är fallet ganska så snart!


Igår var det en vilodag när jag kom hem, förkylningen hade brytit ut mer då så jag var rätt trött å snorig, uscha.. Sov i två timamr när jag kom hem, åt lite, kolla lite på TV (bygglov, det du peter :P) å sen somna jag strax efter 10 igen. FRISK? Nej, inte direkt..

Idag händer väl inte mycket heller, ska enbart försöka bli frisk så jag kan göra det jag tycker är riktigt kul igen, TRÄNA :D!

Jobbet då.. Jo, morsans kommentar i måndags var riktigt bra faktiskt, mycket skratt blev det! Men hon har rätt, med en sån "där" skulle nog dom flesta ha ont i huvudet!
Igår var nog Madde snyggast i sina kondomhandskar :P, var riktigt i städartagen där.. Å herrarna i packen hjälpte inte till alltför mycket... Sen har vi fått svaret på hur man öppnar porten in till där man häller ut vattnet o dyl. Man står framför och ropar "Porten öppna dig"! Så ska det tydligen fungera, enligt CWs pappa.. Madde testa. Om det fungerade? Det får ni fråga henne om, dom som behöver veta vet det :P.
Jobbdagen har mest varit en ihopbitardag för mig, pust och stön! Men skam den som ger sig även om jag inte kunde förstå vad jag gjorde där imorses, men men...
Vi sitter och pratar gamla minnen på rasterna där det handlar om tv-pogram från när vi var små, vad många det fanns egentligen som man knappt kommer ihåg.. Vi hade problem med namnet på ett, Madde fick typ damp så hon ringde sin morsa, vad jag och CW skrattade åt henne, vad tösen svär dessutom.. En stund efter rasten kom Madde springande med vad det lösningen, "Simpor och grodfötter"! Någon som kommer ihåg detta program? Äckliga varelser med alger överallt och nät på kroppen som bodde i en vanlig lägenhet...
Kommer en bild på en av dom, namnet minns jag inte :/
image54
De högsta hönset har varit på besök idag, så det skulle städas och donas inför det.. Men tror ni dom kom till vår sida? Nehej, verkligen inte! Ingen 11-rast fick vi heller, gasch!

Kanske inte var så jättekul blogg att läsa idag, för att man ska komma ihåg allt det roliga behöver man ju nästan uppdatera varje dag, men det har jag inte orkat de sista dagarna, förkylningen är jobbig som den är...

Men jag kan säga att det går fortsatt bra med att inte äta godis på annat än lördagar och fika på helger.. Peter bjöd på bullar igår, men jag tackade nej, lite stolt får man väl va va?! Han är för övrigt fortfarande avundsjuk och kommer väl så vara ett tag framöver...

Tack för alla trevliga kommentarer ni lämnar efter er :D
Fortsätt mer än gärna med det :P

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Susanna H

Heh, jag borde också sluta äta godis! Eller åtminstone äta mindre... :o) Men det eee ju så gott.

2008-01-16 @ 19:01:39
URL: http://yeahsussu.wordpress.com
Postat av: Cw

"öppna dig porten" äch det funka inte haha:P ÅÅ nu kommer jag ihåg hur läskiga simpråttorna såg ut brrr scary!!

2008-01-17 @ 17:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0