Imorgon börjar mitt NYA liv!

Så var då årets första vecka till ända.. Vad har den innehållt? Allt möjligt, mycket skit och jobbiga saker framförallt! Men CW å töserna jag umgicks med igår och idag räddade mig på fötter igen...

Kvällen igår var helt kanon, lite trött bara å 2 filmer som inte ingår i min favoritkategori, men annars så är jag nöjd, MER än nöjd :D. Twister var fan askul! Längesen jag skrattade så mycket på en kväll, TACK tjejer!

image47

image48

Mitt nya liv då.. Haha, jo.. Jag tänkte försöka göra något åt mitt s.k. liv.
2007 går inte till historien som ett av dom bästa (inte ett av dom sämsta heller i och för sig) men tillräckligt dåligt för att jag ska kunna bättra mig..

Såå, imorgon är det dags för ett mer positivt liv, mindre skräp (både godis, mat å folk) och MER träning.. Har ju 5 veckor på mig tills det är en ny tripp på skidor som gäller, förvisso till sälen, men ändå.. Det är bra mycket bättre än backen här i stan!

Låter inte så jätteimponerande kanske, men jag ska banne mig skärpa mig! Sen ska jag göra kärringen på tandläkaren lite gladare också...

Mycket mer än så här var det inte, fast det är mycket som i och för sig ska sättas in i detta.. Önska mig lycka till!


Imorgon är det jobb igen, ser inte direkt fram mot det, CW u know WHY!!! Men jag ska bita ihop, det NYA livet som sagt! Jag väljer själv vilka jag vill lägga min energi på!
JAG är viktigast i MITT LIV!

Tack för mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0