I made it!

I made it!
WE made it!
Bra jobbat Susanne, vi klarade oss igenom Bodypumpen trots alla skakande ben, tunga armar där mjölksyran bara sprutade och en brännande mage... Vi är allt bra vi!

Var allt bra nervös innan passet måste jag erkänna, men sen fanns det ingen återvändo längre. Jag var bokad och avbokningstiden var ute, lika bra att ta tjuren vid hornen och KÖRA!
Precis när vi greppade skivstången och började med uppvärmningen kolla Jill på mig, log och blinkade till med ena ögat som för att mena att nu kör vi! Och SOM VI KÖRDE! Fick känna på att jag levde på passet, men det var kul, roligare än vad jag trodde innan och det kändes vilket bör betyda att det ger resultat, eller?!
Fick ett flin på läpparna flera gånger under passet (vad kan man annars få med 6 galna, glada å spralliga instruktörer framför sig?), största leendet på läpparna kom i låten dom hade VÄLDIGT svårt för att stå still i, jag fattar vad fröken Darnell menade där... Och som hon och Maria dansa loss precis i slutet, så kul att se när dom bjuder på sig själva! Jag är nöjd, MYCKET NÖJD!
Däremot kommer jag inte va lika nöjd med träningsvärken jag kommer ha imorgon, att gå i trappor är redan nu öken, så vad kommer det inte vara imorgon?! Företagspass imorgon? Skulle inte tro det! Får vara glad om jag kan komma upp ur sängen :P

image50

Måste ju ha med något om jobbet också, det hör liksom till, speciellt när man tillbringar mer än 1/3 av dygnet i den där plåtlådan... Vad ska man då ha med om dagen idag? Fick montera idag igen, igår agerade jag mjölkbud men idag var Anette tillbaka så det vart montering med CW igen vilket jag, om jag tänker efter en kort kort stund, trvis bättre med.. Hade ju ingen å tjöta med igår i stort sett, tråkigt... Peters kommentar till CM när hon skulle beskrivas med ett ord var nog dagens skratt, sexuell, jo TJENA! :D   Såååå typiskt Peter...
Annars vart det ganska dåligt att göra idag, men ärligt talat förstår jag inte hur företaget tänker ibland.. Hoppas det blir bättre imorgon! Den var inte där idag heller, men som vi sa, den dyker nog upp när man minst anar det, typ en lördag eller så... Den däringa andra var inte heller där, och nej, jag saknade den inte.. Klarar mig sååå bra med coolingen och djävulen, fler behöver jag inte.. Fast CM, Anna å Bittan är helt okej dom med :D
Kan ju nämna att jag pratade om kolvstänger i stället för skivstänger idag i omklädningsrummet på Form, vadå arbetsskadad?! Fick oss ett gott skratt iallafall.. Stänger som stänger :P


Nu ska jag banne mig soooova! Imorgon blir ingen kul dag tror jag inte, ur flera synvinklar. Kroppen kommer vara någon annanstans och har Peter rätt i det han sa blir den ännu "tråkigare"...

Bye bye so long :P


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag visste väl att du skulle klara Bodypumpen utmärkt! I have faith in you :)
Hoppas att din morgondag inte blir allt för tuff med träningsvärk och vad det nu Peter har rätt i!
Behöver du prata någon gång så vet du vart jag finns!

2008-01-09 @ 22:09:59
URL: http://www.nogg.se/tofta
Postat av: SusanneSj

Hej!
Jag säger bara *aj aj aj aj*. Det gör såååå ont. Men det är ju så att ont ska med ont förgås sägs det. Ett Combatpass o jag hade nog ramlat ihop. Ska försöka ta en promenix imorgon. Hoppas på att få se dig på fler BodyPump-pass. För visst var det kul?!?
Kram o trevlig helg

2008-01-10 @ 20:30:40
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Peter Parker

Jag vet fortafarande inte vad jag sa som skulle vara tråkigt.

2008-01-11 @ 19:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0