I´m gonna figure it out...

Yes, I will...
Är kass på engelska ska starkt påpekas! Jag riktigt skäms, tyvärr. Tänk om man bara kunde släppa på tyglarna och försöka babbla på och inte bry sig så mycket OM det blev fel i meningsuppbyggnader, uttal osv.? Det får väl bli en annan gång för det var väl inte riktigt det jag hade tänkt skriva om idag, det bara slank med av någon underlig anledning... Känner på mig att detta inlägg kommer bli lite halvsvengelskt :D

Håller på och snörvlar som bare den fortfarande, men halsen har gett med sig, sounds good :D. Får dock gå och snyta mig titt som tätt, man kan bli knäpp för mindre, det är helt klart.. Näsan börjar göra ont och bli riktigt torr nu dessutom. FUN?! Not at all.. Meeeen, det går över, helst tills imorgon då, men de är jag ytterst tveksam till :/.

Dagen idag har väl inte innehållt något jätteovanligt direkt.. Åkte hemifrån till jobbet i det senaste laget för andra dagen i rad, men jag kom INTE försent. Har aldrig gjort det och jag hoppas att jag aldrig kommer göra det. Annars brukar det ju hända något kul på jobbet varje dag, men idag? Jag kan faktiskt inte komma på något. Någon av mina kära arbetskompisar som kan påminna mig? Kanske börjar bli senil? Vad vet jag.. Fast ett jobb kan väl inte vara kul varje dag, eller kan det?
Vi fick i och för sig ett liten lapp där det stod något i stil med "det blev lite över till eliten", på lappen under stod det "att det även var till Peter =)", haha, det var nog det som var kul idag.. Sorry Peter, du tillhör tydligen inte eliten på vår sida. Vad det var som var över? Godis tror jag, CW sa det i alla fall, men jag kollade inte ens eftersom jag inte ska äta godis så vi gjorde Kentgösta glad istället, han är kul han. Tårögd? Jo säkert...
Jag har i alla fall kommit på att det är tråkigt att montera ensam! Inte för att halsen kanske skulle mäktat med så mycket prat dessa dagar, men jag saknar CW för det! P1J känns såååå långt bort :(.

Fick en katalog från Panduro idag med vårinspiration, ca. 1000 nyheter skulle det tydligen vara. 13 sidor med bara scrapbooking sen var det ett gäng med sidor till stämplar och sådär också, rena julafton! Kanske ska ta mig en tripp till götet snart? Och som sagt, farmor fyller år nästa fredag, hög tid att börja med ett kort kanske?! Har inte så mycket idéer bara, har Du någon idé Susanne?

Imorgon är det fredag, äntligen! And well, it´s time to figure it out if it works or not... Fast jag är inte helt 100 om jag ska ta reda på detta än, det bestämmer jag imorgon... Jag hoppas mer än mest att jag kan göra det och att "svaret" blir positivt.. Men vi får se...

Förresten, har glömt att nämna en sak från måndagens jobbdag... Jag, CW och Peter fick förlängt t.o.m. 30/4 vilket betyder stabil inkomst i 3 månader till, låter ju riktigt bra, sen får vi se... Men vi ska ju inte va kvar där uppe hela livet direkt, inte jag i alla fall och jag tror inte dom två andra har tänkt det heller, eller?! För min del fungerar det i alla fall bra så länge. Det är ju ett jobb som man brukar säga..

Ska försöka bli frisk tills imorgon, eller i alla fall så mycket som det bara går. Testade att dricka te förut, jag förstår inte riktigt, det smaka ju inte så mycket ändå var det inte gott... Hmm, men man kanske kan vänja sig? Lära sig dricka det liksom? Får väl se, varm saft är, hursomhelst, mycket godare :D

//Emelie

Kommentarer
Postat av: Cw

Hej snoris! hoppas du blir kry snart=)Måste ju ladda inför lör´dagen=) Asså Te e gott, man måste lixsom inbilla sig att det är gott i början å sen kommer du bara Älska Te:) moohaha

2008-01-17 @ 20:51:45
Postat av: Susanna H

Hehe, jadu, det är en lång väg att åka till kängurulandet! Är faktiskt itne så nervös ännu, men när man väl står där på flygplatsen så börjar det väl sjunka in...
Men usch vilken förkylning du har skaffat! Nu har jag ingen dunderkur på lager som jag kan tipsa om, en halsduk runt halsen dygnet vet jag ska vara bra ;o)

2008-01-17 @ 21:06:22
URL: http://yeahsussu.wordpress.com
Postat av: SusanneSj

Du vet Emelie att jag har hela tiden idéer.
Det finns en liten butik i Odensberg som jag tycker du kan besöka. Eller du kanske varit hos pysselmyran.se? Där finns massa stämplar, hon har inga papper, men en massa annat kul som du garanterat kan få idéer av.
Panduros katalog bjuder också på mkt inspiration.
Jag väntar med spänning på nästa kort.
Kramen Susanne o trevlig helg
PS Tack för att du tog dig tid att svara i min blogg om mitt "värdsliga" problem ; D
Syns måndag!!!

2008-01-18 @ 20:10:27
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0