Fast....

Så var denna dagen snart slut den med, vart tar tiden vägen egentligen? Denna dagen har gått fort, vilket i och för sig inte är någon nackdel, men ändå.

Började dagen med att gå upp 20 minuter tidigare än vad jag brukar, allt för mammas skull. Datan stod på hela natten så när jag vaknade var äntligen bilderna uppladdade så det var bara att beställa. Sen bar det av till jobbet, var i en annan cell idag, variatio delectat som det så fint heter.. Latin, jag vet, men någon nytta ska jag väl ha av att ha läst den kursen... Hur som helst, var trevligt att jobba med CW igen, teamworket är som sagt svårt att slå, mycket svårt! Vi jobbade bra å tiden flöt på, svisch var det frukost - alltid lika gott på jobbet, mycket godare där än hemma av någon underlig anledning...
Sen fick vi höra av salladen att den där är miljöskada, det var nog dagens roliga :D.
Vad CM egentligen gjort kan man ju undra, tränat enligt henne själv, men det såg mer ut som hon skitit på sig, läge och byta byxor :P ?
Resten av jobbdagen gick ovanligt snabbt den med, hade rättså gott om energi också, Madde ville ha lite, men jag var snål och delade inte med mig :P.

Efter jobbet åkte jag en liten snabbis till stan för att fördriva lite tid innan träningen, är ingen idé att åka hem mellan tycker inte jag... Bodypumpen var smockfull men grymt skojj. Dubbla instruktörer också, YEAH! Hade på lite mer vikt på en låt, så jag är nöjd :D!
På tal om träning, det där med träningsupplägg är inte lätt.. Finns så mycket man vill träna men man ska ju hinna med det också och ha någon/några vilodagar i veckan. Men jag måste få ordning på min kropp, i överdelen sitter det inte mycket styrka, detta måste åtgärdas... Jillan skulle kolla upp ett träningsupplägg till mig för att få med det jag behöver, så himla snäll hon är!

När jag kom hem tvättade jag mina träningskläder, duktigt, har inte skett på bra länge.. Mor min tar med dem i sitt oftast, men jag ska ju bli bättre på sånt så.. :D
Annars händer inte mycket mer idag, ska väl käka lite och fixa matlåda tills imorgon annars så... Lägga sig snart kanske? Imorgon är det magiform på bollar som står på träningsprogrammet, kommer skratta så jag får träningsvärk av det istället för själva träningen, men jaja, det blir nog bra..

Ciao

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Vilket fint kort du hade gjort till farmor, urgulligt.
Du, blev man inte helt tokig av Pernilla när hon körde sin del eller? Hon var ju helt galen. Jag rycktes verkligen med av henne.
Har oxå lite känningar, aj aj i axlar.
Tack snälla du för orden i bloggen, vågade först ite lägga ut dom men sen tänkte jag, äsch jag gör väl det.
Vad blir din träning mer denna veckan?
Jag ska köra Pump på fredag igen m all förhoppning.
*kram på dig tjejen o ha så jättebra*

2008-01-21 @ 21:15:38
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: CM

Hihi, jag gick väl ungefär som du gick på jobbet häromdan. Jag hade inte tränat sen 26 november, då blir det så.
Roligt att läsa din blogg.
Kram på dej.

2008-01-21 @ 21:22:44
Postat av: CW

Jag tyckte att det va roligt att CM hade träningvärk, så va kunde skratta åt henne som hon gjorde när vi hade det:) Salladen e cool, helt rätt man blir ju miljöskadad, inte konstigt att musen sprang när han såg simba:p!! Good bye!! p.s Ingen slår svårt teamwork mohahah

2008-01-22 @ 15:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0