Elvispen

Blir inget långt inlägg idag, är fruktansvärt trött och behöver sova!
Var och rullade på bollar förut, mohaha, sikken balans jag har, not! Flabba på en övning så jag trodde jag skulle dö, okej inte riktigt, men nästan...
Har rejäl träningsvärk efter pumpen igår, det känns vill jag lova! Sitter förövrigt å lyssnar på pumpmusiken, najs :D. Jag håller med dig Susanne, Pernilla är TOKIG! Men grym och medryckande.. Hon är inte från denna planet som Jill uttryckte det, ungefär.. Det var det hon menade i alla fall, typ... Imorgon blir det BodyCombat så även på fredag.. Nästa vecka är det dags att börja följa ett kanonbra träningsupplägg signerat Jill, blir spännande :D.

På jobbet idag gick det väl hyfsat bra, segt i början, men det är ju tisdag så.. Sen kom CW igång med sin elvisp , Kentgösta följde i hennes spår, gud vad vi skrattade... Att man kan ha så kul på ett jobb egentligen, det är ju människorna som gör det så TACK ni som får dagarna att gå snabbare, vissa får ju dom att sega fram.. Ursch.. Salladen är värsta cool, nya, härliga kommentarer idag, wihoo :D.
Fick besök idag, av en mus.. TurboTord igen måntro? Jag såg den dock aldrig, den kanske blev ivägskrämd? Troligtvis...
Förresten, CM du får hålla koll på grejjerna bättre!

Något mer som hänt idag? Hmm, tror inte det.. Antingen är det ju jobb eller träning, så mycket mer hinner jag inte med... Kallt och halt var det ute idag i alla fall, var inte alltför långt att sätta bilen i en stolpe på vägen in till jobbet. Morsans kommentar sen var ju bra, det var bara peugeoten så det hade inte gjort så mycket, bara det inte hänt något med mig... Känns ju bra att veta, till en annan gång om inte annat...

Hmm, det blev visst lite längre än jag hade tänkt, IGEN! Men kommer jag igång är det knepigt att bara sluta pangbom...

Förresten Susanne, testa något nytt och ta Combaten på fredag istället, du kommer inte bli besviken, jag LOVAR!

Kul med alla roliga kommentarer som alltid, sitter här och småfnissar när jag läser dem.. Tusen TACK!

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Hmmm, jag behöver nog lite mer kondis annars får ni ringa ambulansen ; D
Ha en go vecka!
Kram

2008-01-26 @ 18:57:17
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0