Kände bara för...

att skriva lite, kommer nog mest bli "crap", väldigt osammanhängande, intetsägande och rörigt.. Men jag ger det en chans, en liten liten chans...

Satt och fixade med det jag beställt från panduro i lördags, det blev inga kort dock, men dom där omonterade stämplarna tog ju hur lång tid som helst att montera, aldrig mer igen! (fast okej, kanske...) Försökte sortera mina papper också, det gick väl hyfsat, tyckte jag i alla fall då, men det skulle nog kunna göras om hur många gånger som helst.. Enfärgat, ljusa, mörka, pastell, "vanliga", sommar, höst, vinter, vår, prickigt, randigt, rutigt, glittrigt.... Listan kan göras LÅÅÅNG, jag menar, finns det något slut på HUR man kan sortera? Jag ser inget sånt just nu i alla fall, så just därför får det vara som det är!

I söndags var jag och tränade igen, äntligen efter att ha varit still nästan en vecka pga. min förbaskade axel. Förklarade som det var för Jill och sa att jag testade lite.. Hennes kommentar var lika klockren som alltid "man använder ju axlarna mest!" men sen sa hon att jag inte behövde ta ut slagen så mycket i och för sig.. Så jag tog det lugnt i början, men eftersom det inte gjorde ont malde jag på, jag kan inte hålla igen på det passet, inte en chans! Man ska INTE orka prata i pauserna och nästan krypa ut därifrån, det första stämmer bra, det andra, njae.. Jag måste ju klara att köra bilen hem! Men trött blir man...

Måndag var det ny jobbvecka, ursch.. Att helgerna ska gå så himla fort?! Var jättepigg på morgonen, men det gick snabbt över, gäsp :O. Sen sega sig dagen fram typ, me not like!
På kvällen var det dags för semla, mums :D. Fuskade lite, okej, men SO WHAT?!

Tisdagen var inte så mycket bättre den, förutom Susannes "ROSKITA"! Kan inte riktigt förklara så att det blir lika kul som vi hade det, men vi skratta så vi grät, nästintill typ...
Åkte till pappa efter jobbet, fikade på semla även denna dag, mums fillibabba :D!
Blev Gossip på kvällen, tycker den serien är bra, kan inte göra annat än tipsa er om den :D.

Idag då, hmm, jobbdagen var verkligen seg den också.. Har inte funnits så mycket att göra denna veckan så dagarna går seegt. Dagens roliga stod nog Kentgösta för :D..
Peter "slog" mig vilket jag sa till Kentgösta, han räckte ut tungan åt Peter för det.. CM missa detta så jag skulle förklara när Peter slog CW, så jag behövde inte förklara längre utan sa till Kentgösta att Peter slog CW, då skulle han räcka ut tungan åt Peter igen men han tog fel person och räckte ut tungan åt vår praktikant istället, stackarn, han måste tro att vi är helt knäppa i huvudet. Igår skulle det gjutas modeller av både det ena och andra...
Men iaf, CM fick uppleva det där med tungan och Kentgösta live, mohahaha!
Agerade mjölkbud sista halvtimman, helt okej. Jag fick mig världens skratt i alla fall, Simbas kommentar var ju fan i mig sanslös!

Tog mig en skön dusch när jag kom hem, sen har jag suttit med mitt projekt de sista dagarna, att sätta in bilder i fotoalbum. Det tar TID!
Ska nog ta mig något att äta nu, sen göra något nyttigt och sen SOVA, är helslut!

Haha, CW.. Dom vet inte vilka salladen och Pumba är, i alla fall inte CM.. Kul att något kan vara hemligt, i alla fall en liten stund.. Får seom dom kan klura ut det...

10/11 dagar kvar..

Ha de!


Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Pssst... kika in i min blogg = )
= )
= )
Du är beundrandsvärd som orkar skriva så långa inlägg. Men det kan vara skönt att få skriva av sig ibland.
Ska du träna imorgon?
Själv ska jag göra ett försök. Man kan ju faktiskt hoppa axlarna.
Kram o ha gott!

2008-02-10 @ 17:37:47
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0