Bara en enda

arbetsdag kvar, i flera bemärkelser.. Jobbveckan är slut, en viss person försvinner och det är en dag närmare resan norrut.. Har precis packat det som går, blir ju hur mycket som helst, hoppas inte pappa får spelet på mig. Kollade in vädret lite förut, tyvärr verkar det inte bli något höjdarväder skidmässigt... Men det visar också olika beroende på vart man kollar så.. Det är väl bara att ta det som det kommer...

ALLA HJÄRTANS DAG idag också. Fick en ros i morses av Claes, gulligt av honom, ett av korten jag gjorde ihelgen var tillägnat honom så det fick han när jag kom hem från träningen :D.
Jag och CW gav Peter ett litet paket idag, mest på skoj... Vi fick varsitt mjukishjärta av honom, så gulligt så :).
Mor min fick också ett kort, hade ställt det på hennes skrivbord när hon kom till jobbet, hon blev mycket glad, tydligen har fler sett det för folk har sagt att det var fint och att jag är duktig, kul med beröm, men jag kommer aldrig komma upp i Susannes nivå, dessvärre...

Efter jobbet idag bar det av till farmor och farfar för en liten blixtvisit på 1 timme, fikade och tjöta en massa, trevligt det! Fick en ask alladin chokladhjärtan, dessa prata jag och CW om tidigare under dagen, druvan var med där också... Trodde jag skulle få håll av fikat på steppen eller spy på magiformen men jag klarade mig utan det, då fanns det annat som besvärade mer. Min axel tex. eller ryggen, eller vaden  om man så vill, shit vad ont jag fick i den efter halva steppen, typiskt, försökte bita ihop så gott det gick. Hur som helst var passet riktigt KUL, vi tränade för kärlekens skull idag enligt Pernilla. Imorgon är det träning igen, BodyCombat, I Lööööv it! Kommer sakna det nästa fredag, får väl köra mitt egna pass tillsammans med Fia, mohaha :D!

Nu skriker kroppen efter sömn och vila så det är väl bäst att lyssna om det ska bli träning imorgon och framförallt några skidor nästa vecka.
Kommer antagligen inte vara så flitig med uppdatering då jag inte har tillgång till internet, men finns alltid på mobilen..

Ha det fint!
Kram


Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Jag glömde ju önska dig trevlig resa. Ha det nu så jättemysigt i fjällen o ta hand om ryggen.
Träning idag var jättekul. Men jag tror nog att jag var än svettigare på Jills pass. Men jag kör för både dig o mig nästa vecka.
Du, det vackra ligger ALLTID i betraktarens ögon, glöm inte det. DU gör jättefina kort.
Kram o ha en supertrevlig fjällresa

2008-02-14 @ 22:35:30
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0