Det gör ont...

... i min "lilla" mage. 3 dagar i rad räcker, det är bra nu! Jag klarar mig fint utan! Kanske det är tabl. det är fel på.. Byta tillbaka till dom gamla kanske? Fast dom hjälper ju inte direkt så... Kanske får ta det 3:e alternativet, alltihop kanske blir lite lite bättre då.. Vem vet?!

"Bomben" är släppt på jobbet så ja Annelie, nu kan jag börja nämna namn... Grejen är den att det pratas så himla mycket på vårt jobb, så vill man ha något för sig själv kan man inte säga något. Men nu känns det bra, mycket bra, absolut...

Lördagskvällen tillbringades inte alls själv som jag från början hade trott. Fick ett sent besök av Henke, behöver väl knappast säga att jag blev glad? Gillar honom verkligen. Mysigt avslut på den kvällen, morgonen därpå var det heller inget fel på. Låg å drog oss riktigt länge innan det var dags att gå upp. Käkade lite frukost, presenterade Claes och sen gick vi ut och gick. Skönt men blåsigt, blev rättså smutsiga på byxorna, spec. jag.
Tog en gó fika när vi kom in, och... Håll i hatten, jag drack kaffe! Haha..Sen var det slapp, lite volleyboll över internet och lite allmänt surfande på blocket efter bilar innan vi lagade lite mat.. Min tur, dög väl, hoppas jag... Morsan kom hem någon stans mitt i allt det där också, var det i fikan tro????
Skjutsade in honom till stan efter vi käkat och sedan drog vi vidare till hans mor och far. Mycket trevliga måste jag säga :). Åt lite mackor och drack The (!) från Sri Lanka... Tänk er, jag drack både kaffe och the på en och samma dag! Dessvärre hade jag grymt ont i magen, så typiskt! Åkte hem till Henke igen sen för att bara "va". Kollade lite på TV och tog de lugnt, men magen ville inte ge sig så det var bara att bege sig hemåt vid 9...

Igår fortsatte min jvla mage att krångla, är det inte det ena så är de det andra... Mycket frågor på jobbet blev det, dom hade läst lördagens blogg, mohaha... Men det var väl lite halvt poängen, att dom skulle få börja veta lite mer...
Träningen på kvällen var jobbig as hell. Var på pump för första gången på 2 veckor. Dessutom lade jag på mer vikter på allt utom på axlar. Förvisso bara en gul på var sida men det blir 2,5 kg och det ÄR skillnad, i alla fall för en sån klenis som mig!
Drack lite The på kvällen igen, LÖS-the ska tilläggas, det på påse är ingen hit...

Idag har inte magen varit bättre snarare sämre än vad den var igår. Funderade många gånger på om jag skulle gå hem, men jag tycker det är pinsamt så jag skippade det! Jag, CW, Peter och Mikael fick va med på kort idag. AGDA skulle jag gissa att det var till, hmm, såg inte riktigt klok ut! Parkereliten pratade med Pumba idag, det verkar som det finns en framtid för oss kvar på parker.. Känns skönt att veta.. Över sommaren pratade han om, låter bra. Pengar om inte annat ;)...
Blir mest slappt idag, måste vila magen tror jag. Sen hoppas jag få växla några ord med min Henke. Saknar honom något grymt... Får väl hålla mig tills han är hemma igen, kan inte dagarna bara gå liiiite fortare? Fast den som väntar på något gott....

Ska försöka få ihop i alla fall någon skiss till morfars kort också, ska dit på söndag så jag har några dagar på mig trots allt.. Svårt å göra kort till killar bara....

Ha det fint vänner!

Kommentarer
Postat av: Annelie

YEaah! :D
Fy fanken vad kul Emelie, tycker verkligen de! :D
När ska ni bjuda mig på te? ;)

2008-04-08 @ 16:55:15
URL: http://ankanannelie.blogg.se
Postat av: Cw

Äntligen är bomben släppt, mkt tjöt det kan man lungt säga:)Skönt å prata om det uppet nu;) Å My gud, du har druckit Te å Kaffe, you are in Love baby;)hihi! Hoppas magen blir bättre snart, kanske kan dra ngr skämt om musar moohaha, klockrent=) ses imörrn snyggo! Kram

2008-04-08 @ 17:49:43
Postat av: SusanneSj

Tjenare tjejen,
skönt att det känns i kroppen.
Men vad har du gjrot m din lilla mage?

Jag tar m en grej till din morfars kort på träningen på torsdag som du kan använda. Hoppas du vill använda den. Påminn mig bara, lägger ner den i väskan direkt.
kram

2008-04-08 @ 18:57:19
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Emma

Så du dricker kaffe du? Kan väl aldrig va gott :P . Ja, jag är feg, o lite elak :) . Men annars är allt bra här uppe, har tyvärr bara 10 dagar kvar. Blir tråkigt o lämna alla, men kul o träffa alla i Sverige igen. Vi måste ses när jag kommer hem, o tjöta lite om livet. Gonatt o kramar!

2008-04-09 @ 23:19:42
URL: http://emikloj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0