Snurrigt värre

Gick hem från jobbet igår och har vart hemma idag, är fortfarande lite snurrig så det får bli en hemmadag imorgon också, sen är det ju helg! Då ska jag bara ta det lugnt, helst skulle jag dock vilja träffa min underbara Anna, hoppas detta lyckas!

Suttit och pillat med ett kort idag mellan tupplurarna, kan inte ligga hela tiden, då strejkar ryggen :/
Om det blev sådär jättebra vet jag inte, men jag är nöjd... Inte riktigt mammas färger så hon kanske får en smärre chock, men jag hoppas hon blir glad!

Så här blev det...:

Utvändigt
image1

Invändigt
image2

Har ingen scanner kopplat till min dator så jag får fotografera dem istället, blir väl inte lika bra, men det får gå. Bättre än ingenting tror jag... Eller nej Anna, jag VET! :D


Kommentarer
Postat av: Anna

Det är bra gumman att du vet ;)

2007-11-01 @ 21:40:03
URL: http://www.nogg.se/tofta
Postat av: SusanneSj

Detta kommer mamma att bli superglad för. Vilket jobb! Helt otroligt tjusigt du gjort. Det är kul med annorlunda kort. Jag sitter ju stenhårt fast i scrapkorten.
Tråkigt att din rygg krånglar, det är inte kul.
Ha det så bra tjejen och ta hand om dig!
Kram Susanne
PS Är det ok för dig att jag lägger dig i min länklista?
PS2 Tack för din gulliga kommentar : D

2007-11-01 @ 21:46:47
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0