Jag har gjort två!

Håll i er, stoppa pressarna, jag har något väldigt stort att komma med! Jag har gjort hela 2(!) stycken julkort och håller på med det 3:e, ser mycket lovande ut, eller inte, haha, men det är hela 2,5 mer än när denna vecka började, kanske hinner göra mina 10-15 julkort innan 16:e december ändå, fast då får jag nog lägga på ett kol!

Så här blev de jag skrev om tidigare i veckan, men inte orkade lägga upp någon bild på:
image22

Igår blev det ett gjort också, innan vi åkte till mormor & morfar, de var lite svårt att ta kort på det så vinkeln kanske inte är den jag brukar använda, hela kortet blev inte skarpt heller, men det får duga...
image23


Ska fortsätta med det 3:e nu så jag hinner göra nånting iallafall.
Fam. Fredricson-Bramstång kommer hit om knappt en timme, kanske ska byta kläder innan dess? Fast mjukisbrallor ÄR ju JAG, så... Dessutom är det inte mig dom ska fira, haha :D.

Ska nog försöka kolla på Damernas slalom sen också, hoppas jag inte är fööör osocial, längtar efter snö så himla mycket!! Sen är denna helg slut, gått alldeles för fort som vanligt!
Imorgon är det jobb som vanligt, sen vidare till pappa för att packa ner mina grejjer i flyttlådor och på kvällen kanske det blir lite BC, måste komma in i det nya!

Ha det bäst
//Emelie

Ps. Tack så mycket Susanne! Får väl se om du fortfarande menar det efter att ha kollat in dagens blogg Ds.

Kommentarer
Postat av: Anna

Korten blev mega fina tjejen! Du är så duktig :) och jag får hålla med om att helgen går allt för fort!

2007-11-25 @ 15:26:06
URL: http://www.nogg.se/tofta
Postat av: SusanneSj

Tack för ett gott skratt : D
Det behövde jag i min tillverkning.
Men du! Det är ju superfina kort. Det är ju precis sådana här kort jag ska försöka göra, enkla stilrena och snygga. Tycker dina kort är jättefina.
Kramis

2007-11-27 @ 20:20:57
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: SusanneSj

Halloj där!
Det är hon den "slappa" som inte orkar ta sig till Form... Efter nyår blir det ändring på det.
Jag väntar med stor spänning på att få se dina julkort. De är helt klart superfina.
Jag sitter o har precis börjat på ett kort till Brunkullan, ska göra i ordning två kort tills på fredag, *gulp*.
Vet du vilken affär det finns tid att köpa?!?!
Kram o ha det bra

2007-12-11 @ 18:32:23
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0