Första!!!!

Så var det första julkortet gjort, kors i taket... Kommer ingen bild på det idag, är för trött och har ingen lust att fixa det.. Får se om det ploppar upp någon annan dag, vem vet...

För er som undrar så var jag å träna igår, kunde inte koncentrera mig på hela jvla passet! Å ändå körde johanna det gamla för att det skulle filmas. Not good :(. Var så ledsen, arg å sur så jag ville bara smälla till nån, tänkte att BC:n kunde hjälpa mig å få ut det där, men nej, det fungerade verkligen inte.. Kändes som Johanna kollade konstigt på mig flera gånger under passet, det syntes nog lång väg på mig att nåt var fel, Berit frågade t.o.m. i omklädningsrummet efteråt hur det egentligen var... Svaret var väl inte så jättepositivt. Var på väg att gå ut från passet flera gånger, fixade knappt att vara där inne och ändå är BC något av de roligaste jag testat. Ångrar nästan att jag inte gjorde det, fanns ju nån utanför salen jag verkligen hade kunnat tänkt mig att prata med, å ändå var jag inte så jättepratsam...
När jag kom hem krascha jag helt, tårarna spruta å jag gick bara å la mig, packa inte upp väskan, åt ingenting heller utan gick raka vägen upp till min säng. Ville bara vara ifred!!!

Snart är det fredag också, var uppe i stan idag för å försöka hitta något upptill, utan framgång.. Får väl tänka mycket å snabbt.. Jag å CW har fredag hela veckan för att försöka få arbetsdagarna att gå liiite snabbare, vårt teamwork slår ingen iaf! Blev bjudna på smörgåstårta av företaget idag för den där stora ordern jag inte kan stava till, men de ska till Kina iaf... Den STÖRSTA i sikas historia, blir nog slitigt! var även möte för detta idag, så roande.. Men lite intressant..
Minst 90 minuter idag också, 45 min på första 1,5 timmen, det är ju helt jvla otroligt att nån inte ser något! CW, jag pratar om Zorro, eller dracula eller vad vi nu sa :P.

Bed time now!!!
// Emelie

Kommentarer
Postat av: Anna

underbara gumman min!
jag vet att jag är tjatig, men jag finns om du behöver nått!
Älskar dig!

2007-11-20 @ 21:39:54
URL: http://www.nogg.se/tofta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0