What a day

Japp, typ så.. Och då är det inte positivt menat.. Om dagen igår på jobbet var riktigt kul så var dagen idag helt. jvla värdelös, TYP... Eller tja, värdelös är väl kanske fel ord att använda, men de va inget kul iallfall...
Stämningen var inte direkt på topp om man säger så, och snart smäller jag å CW i taket eller någonting... En person ligger LÅÅÅÅNGT ner på vår "tycka om"-lista (om de nu finns någon sådan...)... Jvla tjurskalle! Å myglare å allt va man nu ska kalla ná! Eller den som vi säger... Trodde vi skulle slippa henne imorgon, men se icke.. Igor hade fan rät i det han sa idag, synd att hon inte tog åt sig MER!
Jag är arg, mycket ARG!

Sen när jag kom hem tänkte jag ta lite kort på frosten ute, hade inga batterier i externblixten så de fick bli utan :(, men jag hann inte ta ett enda kort föräns batteriet i kameran också tog slut! Det här har fan inte vart min dag!!! Så jag gick bara upp å la mig och sov!

Nu ska jag försöka göra något mer julkort, måste bli klart idag! Sen är det bakpotatis till kvällsmat som gäller innan jag tänkte kolla lite på film på TV, ska lägga mig TIDIGT ikväll, extrajobb imorgon! Börjar 05:30, jösses!!! Kommer va död sen på kvällen när jag ska på kalas, men men...

image28

Snart jul, längtar :D

Kommentarer
Postat av: Cw

Tja cooling!! Va seg på jobbet idag, störde mig väldigt mkt på DEN, you now who! Vilken dag,typ 1milj människor på A6! Hoppas du hittar massa fina saker på Ikea imörrn=) Jag ska bara söva å söva=) Trevlig blogg,kul å läsa, händer rätt mkt kul på jobbet ändå, speciellt när vi är i Farten Mooohaha=)Trevlig helg:) p.s god jul i förskott!!

2007-12-15 @ 19:03:15
Postat av: albin

är du död? jag kom hem precis :]

2007-12-16 @ 00:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0