Snart så :D

Då var det inte långt kvar tills man far iväg norrut... Knappt 9 timmar om det går som de är tänkt, morsan måste planera allt in i minsta detalj, fast oftast är de nog lättast så, behöver inte tänka så mycket!

Idag har inte hänt så mycket annars, tänkte att jag skulle sova länge, men vakna vid 5 och trodde jag försovit mig. Sen somnade jag om och sov till 9 då jag bara var TVUNGEN att gå på toa... Sen låg jag å slöade lite mer innan jag gick ner för å käka frukost, var hungrig men fick inte i mig något.. Mått illa nästan hela dagen, blir väl sjuk nu lagom till resan å jul å allt, min vanliga tur å lovinställning :(

Funderar på hur jag ska göra idag, om jag ska försöka vara vaken tills vi ska åka vid 3 så jag kan sova i bilen sen, eller om jag ska gå å lägga mig en stund, får väl se hur det blir, behöver ju inte köra iaf :D

Längtar lite smått till Åre nu, skönt å få lite snö å vitt omkring sig, även om det är liiite vitt här nu också, ingen snö förvisso, men...

Var ute och tog lite bilder idag, värmde upp lite inför veckan :D. Några bilder från idag kommer inte då jag sitter vid Claes dator, min är helt CP:ig typ, internet funkar inte iaf :(...

Nu är de dags för julkalendern, den har ju blivit spännande, sen ska jag nog duscha å lite sådär, sen fördriva tiden, antingen något dataspel eller så blir de sömn, kanske film också, får se...

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Hej Tjejen,
hoppas ni får det riktigt gött uppe i Åre : D
Har tittat på dina julkort, dom är verkligen superfina!!!!!!
En stor KRAM till dig från mig.
Ha en riktigt GOD JUL och njut av allt det goda och mysiga som helgen bjuder på.
Kramizar

2007-12-23 @ 17:19:30
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0