Pissvecka

Jag har inte uppdaterat denna på hela veckan (förutom julkorten, men de räknas inte) så jag tänkte försöka mig med en liten resumé för er, närmast sörjande...

Som rubriken anger så har det varit en pissvecka, det har vart allmänt irriterat på jobbet har det kännts som.. Jag tror att alla behövde ha lite ledigt, och JA, jag var en av dom.. Men en veckas ledighet en studenten är inget att skryta med direkt, så för att va lite egoistisk, jag BEHÖVER vara ledig!

Måndags måndags måndags, faktiskt den enda dagen denna veckan som kännts någorlunda okej, inte för att jag minns så mycket men... Peters "vin med tända räkor" var nog veckans roligaste därifrån :D...
Och hans bil! Haha.. Jag och Camilla har pratat om vad vi vill ha för bilar, inte för att CW kan så mycket om det, säger hon själv, men iaf... Jag vill ju ha en Peugeot 206RC, eller något i den stilen, en Audi S3 skulle ju inte sitta helt fel de heller, men dom är törstiga.. Iallafall, färger ahr vi pratat om också, jag tycker svart är riktigt snyggt, så länge det är rent villsäga :P..
Men Peter har hela tiden sagt att man inte kan ha en fransk bil, ingen Peugeot och ingen svart bil.. Meeen, vad har han då köpt sig?! Jo en svart Peugeot 206! De var det värsta.. Blev en del pikande där, men de får han ta :P
Full vecka blev det inte denna veckan heller för den däringa, vi hade rätt CW, as always!
Annars hände v'l inte mycket mer på jobbet denna vecka.. Jag fick min första riktiga julklapp idag, jag å CW fick varsitt paket med kinderägg av Peter, så gulligt! Albino blev bra avundsjuk :P
CW:s dansande slangar idag var kul att se, blött blev det ju om man säger så :D
Körvakoket igår va mycket bra, Mogge är en jävel på att koka körv :D

Så, min lilla fritid då.. I måndags vart det spinning, sjukt jobbigt men grym musik så.. I like :D
Tisdagen var det dags att fixa klart alla julklappar å slå in dessa..
Onsdagen bjöd på trevligt umgänge i form av Anna å Annelie.. Åt julbord på fabriken å sen fick jag massage av Anna, ont men gött! Missa både bonden och Heroes, men man kan inte få allt alla gånger..
Igår var det möte hos Urban, friluftsmöte ang. skidskolan i vinter... Ska ha nygröna tillsammans med Linus, blir nog bra.. Sen åkte jag till pappa, Kristoffer fyllde 20 igår så där var det fullt med folk..

Idag blir det inte mycket gjort, jag å CW slutade tidigare, vid 2tiden typ, härligt:D... Mormor å morfar kommer ikväll, hoppas morfar är okej bara :/, har vart lite si å så med det denna veckan, jobbigt...

Snart är det Åre, blir nog skojjsigt :D

////

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0