Dom borde vara framme nu...

Har vart lite (eller väldigt) dålig på att uppdatera mig här.. Jag har inte haft tid och ork helt enkelt + att internet iNTE har fungerat, trådlöst är bra hopplöst ibland.. Men nu verkar det fungera, får passa på innan det lägger ner igen...

Detta inlägg tänkte jag bara använda till att lägga in de julkort jag gjort och skickat, för dom borde väl vara framme nu tror jag... I och för sig läser inte många denna blogg, men ändå... Två utav dom har ni redan fått se så dom bryr jag mig inte om att lägga upp igen.. Som vanligt har jag ingen scanner utan får använda mig av min kamera, blir inga världssnygga bilder, men de får duga...

Klicka på dem för större bild.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0